MMMay’14 Week 3

De eerste weekdag was een “travelday”.Vroeg opgestaan om de oudste zoon af te zetten voor zijn reis,daarna de jongste aan de schoolbus afgezet voor zijn schoolreis en dan op weg naar het vliegtuig voor onze trip naar Barcelona.Helaas de eerste dag zonder Me Made kledingstuk(reiskleding onbestaande)doorgebracht.De tweede dag begint in mineur:ondanks de verwachtingen is het bewolkt,koud en regenachtig.Improviseren dan maar met de enige jeans die ik meebracht en mijn Red Striped Shirt.Ook de derde dag is niet schitterend qua weersverwachting dus terug mijn hemd en jeans opgediept.

/The first weekday is a “travelday”.I got up early to drop off my oldes son for his trip,then the youngest for his schooltrip and then we’re off to the airport for our trip to Barcelona.Unfortunately no MeMade items today(travel clothing is non existant).The second day starts on a down note:despite the weather forecast it’s cloudy,cold and a slight drizzle at times.Imrovising it is then!I pulled out my one packed jeans and my Red Striped Shirt.The third day isn’t getting better so back to my shirt and jaens.

 

Image

 

Dag vier belooft schitterend te worden dus eindelijk mijn Red Dotted Dress en afgewerkte UFO gedragen tijdens de laatste dag van onze trip.

/Day four promises to be a gorgeous day so I finally get the chance to wear my Red Dotted Dress aka finished UFO for the last day of our trip.

Image

Dag vijf is terug een werkdag en ik draag mijn PPPeplumtopΒ en jeans.

/Day five is another work day and I’m wearing my PPPeplumtop and jeans.

Day 23#MMMay 14#peplumtop with jeans

Dag zes,zaterdag en de laatste dag van de werkweek.Ik draag mijn Pink Dotted Top met skinny jeans.

/Day six,saturday and the last day of work.I’m wearing my Pink Dotted Top(one of my favourites) and skinny jeans.

Day 17 &24#MMMAY 14#burda top with jeans

De laatste dag,zondag breng ik door in pyama terwijl ik een buslading vuile was verwerk tot netjes gewassen en gestreken stapeltjes en dan nog even in bikini van het zonnetje geniet(geen MeMade,dus geen foto!).

/The last day of the week I spend in my PJ’s while processing busloads of dirty laundry to nicely stacked piles of fresh clothes and catch a bit of sunshine in my bikini(no MeMade,so again no picture!)

Tot slot nog een paar sfeerfoto’s van Barcelona en de bedenking dat ik volgende keer beter op alle soorten weer voorbereid ben.

/Finally a couple of shots of Barcelona and the mental note to myself:next time be prepared for all weathertypes.

Image

Image

Image

XOXO

Leave a Reply

