Me-Made-May ’14

Bloglezers en creatievelingen!Ik ben op het geweldig initiatief gestommeld van Zoë,Me-Made-May.

/Blogreaders and creative people,beware!I’ve stumbled upon a great initiative by Zoë

Image

Niet echt een wedstrijd maar meer een duwtje in de rug voor jezelf,exact wat ik soms nodig heb.Hierbij zweren wij een eed om bvb. gedurende een ganse maand elke dag een zelfgemaakt of een gerestyled kledingstuk te dragen.Je maakt het voor jezelf zo moeilijk of makkelijk als je zelf wil,het moet wel een beetje haalbaar zijn.Niemand wil zichzelf teleurstellen,hé.Hierbij dus de officiële eed:

/Not really a contest,but more of a challenge for myself,exactly what I could use evrey once in a while.We pledge on oath for example:to wear a handmade garment a day or a refashioned one if you have these.You set the standards and you make them as hard or as easy as you want them to be,just don’t push yourself too hard.Nobody likes letting themself down,right.So,hereby my official pledge:

“Ik,Els(creatievemie.wordpress.com)neem hierbij deel aan Me-Made-May’14.Ik beloof hierbij om elke dag een zelfgemaakt of gerestyled kledingstuk te dragen gedurende Mei,2014.Ik beloof ook om de UFO mand leeg te maken in mijn dressing tegen het einde van Mei.”

/I,Els(creatievemie.wordpress.com),sign up as a participant of Me-Made-May’14.I endeavour to wear a handmade or refashioned garment each day for the duration of May’14.I’m also going to empty my UFO box in my dressing room by the end of May’14”

Ik ga proberen om regelmatig foto’s hier of op Pinterest te zetten van mijn favorieten en uiteraard de kledingstukken die uit mijn UFO (UnFinishedObjects)mand komen.

/I’m going to try to post pictures of my favorite items and/or looks here or om my Pinterest board and ofcourse keep you up to speed on what’s happening with my UFO’s.

2 thoughts on “Me-Made-May ’14

Leave a Reply

